Egy olvasónk jelezte!!

2012.10.03 15:18

Tisztelt Bicskei Hírmondó!

Tegnap délután fél 6-kor készítettem ezt a két képet a kertvárosi játszótérnél. Az autóból kiszállt egy fiatalember, majd a csomagtartóból kivett két fekete nejlonzsákot, és a szelektív hulladékgyűjtő egyszerűen ledobta, ezután visszaült az autóba. Ekkor készült az első kép, amelyet a gépkocsit vezető nő észrevett. Ezután megálltak a sarkon (második kép), és kérdőre vontak, hogy miért fényképeztem le őket. Erre elmondtam, hogy azért, mert a szelektív hulladékgyűjtő mellé dobtak két zsák szemetet, ami ugyebár szabálytalan. Ekkor kiszállt a fiatalember, és azzal védekezett, hogy csak műanyag flakonok vannak a zsákban, mire mondtam neki, hogy ez teljesen mindegy, akkor sem lehet zsákokban szemetet kirakni a szelektív hulladékgyűjtőhöz. Erre közölte a fiatalember, hogy ő környezetvédelmi szakra (!) jár, és nem tudja máshová rakni a szemetet, mert teli van a szelektív hulladékgyűjtő. Ekkor mondtam neki, hogy ha ő tényleg környezetvédelmi szakra jár, akkor neki kell(ene) a legjobban tudnia, hogy a szelektív hulladékgyűjtő mellé nem dobunk ki semmilyen szemetet. Ezután beültek az autóba és elhajtottak.
Üdv!