Egy olvasónk kérte tegyük közzé! Köszi Zotya!!!

2012.10.06 21:44

 

 
Köszi Zotya!
Köszi,hogy abba a városba ahol születtem és élek ott egy ilyen jött - ment senkiházi mint te majdnem letartóztattat  azért mert szeretném helyrehozni a hibáját.Mert ugye Zotya nem mi mondtuk neked,hogy töltsd fel a Kápit,tönkretéve annak teljes ökológiáját?Megjegyzem én természetvédelmi mérnökként kétlem,hogy erre szakértő adott volna neked felhatalmazást,ha csak nem befektetési szakértő.Jobb lenne ha továbbra is inkább a táncokkal foglalkoznál mert talán ahhoz értesz,amúgy meg semmi máshoz. Felháborít az az eljárás ahogy a sok Fideszes bólogató János ilyenkor sem hátrál ki mögüled féltve a tiszteletdíját.Tényleg ennyi a becsülete a bicskei Fidesznek?Tényleg nem emeli fel a hangját Bálint Andrea Fidesz elnök sem , pedig ez az ő körzete ráadásul.Remélem Zotya megtömöd most rendesen a zsebeidet mert se te, se a többi Fideszes ebben a városban nem kap zsíros állást .Polgármester, alpolgármester,titkár 1,titkár 2, ápolónőből lett Fidesz elnök,különböző referensek,mind mind a mi vérünket szívjátok,közben meg nem elég,hogy nem tesztek semmi pozitívat, inkább totálkárosra töritek a város autóját. Sajnálom de én is rátok szavaztam,nem csak itt de országosan is.Röpke két év alatt sikerült nem csak országosan, de saját pátriámban is az orrom alá dörgölnötök,hogy pontosan egy kutyák vagytok mint  az MSZP-s haverjaitokkal.Érzéseim szerint szét kellene kergetni az egész testületet mert ha erre sem kapják fel a fejüket akkor nem sok jót remélhetünk.Summázva Zotya szerintem egy jellemtelen ember vagy ,pontosan ugyan olyan mint a gazdád a felcsúti Maradóna.